ČEZ přerušení zákaznických center



ČEZ dočasně přerušujeme provoz našich Zákaznických center a kontaktních míst
Dobrý den,
v návaznosti na vládní nařízení jsme do odvolání přerušili provoz všech našich Zákaznických center a kontaktních míst.
Uděláme vše pro to, abychom i v této složité situaci pro Vás zajistili co nejdostupnější zákaznický servis. Své požadavky můžete vyřídit on-line nebo na naší Zákaznické lince.
Omlouváme se za komplikace, které jsme Vám tímto opatřením mohli způsobit, a děkujeme za pochopení.
Vyřiďte požadavky on-line z bezpečí svého domova
Potřebujete nahlásit samoodečet, změnit výši záloh, zaplatit vyúčtování nebo třeba změnit kontaktní údaje?
V ČEZ ON-LINE kromě zadávání požadavků najdete i svá vyúčtování a platby, zkrátka vše, co souvisí s Vaším odběrným místem.
Připravili jsme pro Vás zrychlené registrování, stačí doplnit jen datum narození a zvolit si heslo.
Na www.cez.cz/pozadavky vyřídíte nejčastější požadavky bez nutnosti registrace. Stačí si vzít k ruce své vyúčtování, kde najdete vše potřebné. .
Jsme pro Vás k dispozici na Zákaznické lince - 800 810 820, denně od 7 do 20 hodin.
Může se stát, že doba čekání bude kvůli zvýšenému počtu požadavků delší, než je obvyklé. Proto doporučujeme využít on-line zadání požadavku.
Spravujte účet za energie on-line | Skupina ČEZ

hovorcovice_footer.png